11 jan. 2010

Åh heej...

Jag är splittrad just nu - gud vad mycket det är som händer för tillfället och som jag måste hålla koll på. I huvudet flänger tankarna omkring och jag har svårt att fokusera. Svårt att sova och svårt att känna frid. Just nu är jag så himla lycklig, men ibland kan det vara för mycket på en gång...
Skolan borde uppta mer tid än vad den gör för tillfället, men eftersom det finns så mycket annat... Ja. Det kommer snart det med.

Idag borrade tandis bort mitt hål. Bedövningen har släppt och jag har ont. Samma visa nästa vecka - tack så hemskt mycket mamma för hjälpen!

Robin har varit hos kommunen idag och skall imorgon in till vikariepoolen och bli inskriven. Jag är himla glad för hans skull - men samtidigt måste jag erkänna att det hela känns aningen twistat... Tänk er att ha er pojkvän på ert jobb helt plötsligt? Wierd, trots att vi inte kommer ses. Men himla bra med jobb förstås!

Inget kompetenscentrum idag, får bli imorgon istället. Samtidigt skall jag till lab och vara duktig. Ringa till ****** och boka tid. Ringa till SV och be om faktura.

Plugg - lax och sparris - Paradise Hotel.

Inga kommentarer: