9 jan. 2010

Närapå böldpest asso :O

Fy faaan vad dåligt jag mår... Halsen är igensvullen, det värker i ögonen och näsan rinner. BLÄ!

Idag ligger jag till sängs. Pluggar, det går ju inte att hoppa över. Men nu har jag bara en fråga kvar, "Hur styr barndomen vår utveckling som vuxna individer enligt psykoanalysen?". NÅGON? Tänkte det... Sedan är jag i alla fall färdig med skolan - för idag. Imorgon skall jag försöka ge mig på nästan inläming.

Trots mitt sjukdomstillstånd har jag mycket att hålla i huvudet för tillfället. Det är mycket som skall fixas och donas med i nästa vecka, som vanligt. Eftersom min kalender inte har kommit med posten än får bloggen vara min kalender. Det blir väl "spännande" för er, haha... En sneakpeak i mitt ack så intressanta, hemliga och häftiga liv... Ehh, nej.

Söndag - Plugga t.o.m uppgift 2
Måndag - Tandläkaren kl 10.10. LAB-prover efter det. Kompetenscentrum för korrigering. Storhandla. Robin på intervjuv. Ringa SV. Halv 8 hos mig premiär...
Tisdag - Plugga t.o.m uppgift 5
Onsdag - Jobba? Plugga t.o.m uppgift 8
Torsdag - Jobba? Plugga t.o.m uppgift 12
Fredag - Jobba? plugga t.o.m uppgift 14

Nu kryper jag tillbaka till mitt hål och drar nåt gammalt över mig. Nässprayen är min ängel i mörkret och tillsammans iväntar vi bättre tider.

Inga kommentarer: