2 jan. 2010

Sängsvammel från dödsbädden

2:e januari och jag har överlevt so far. Sängen är nybäddad, runt om mig ligger pluggpapper, böcker och inlämningsuppgifter och katterna jagar varandra här på övervåningen så det låter som om dom skall gå igenom golvet/taket. Köket är städat och ikväll bli det tortillias med avokado och färs.
Idag skall jag lämna in min andra inlämning och dessutom hinna påbörja min tredje för nästa vecka. Känner en inre frid just nu som jag ligger och lurar på var den kan komma ifrån. Märkligt... Nästa vecka skall samtal ringas och viktiga beslut tas.

To do's nästa vecka

* Tandläkaren 7/1 kl 12:00
* Lämna in nya kurser på Kompetenscentrum
* Ringa CSN
* Robin till kommunen på måndag
* Kontrollera avbeställningsskydd (Wiiie!)

Nu: Blodapelsiner, kaffe & Tour de ski.

Love L.

Inga kommentarer: