17 jan. 2010

Blogg under duntäcke - te!

Godmorgon! Söndag morgon, mys i sängen och fjärilar i magen. Jag fattar inte hur jag skall klara av 7 månader av fjärilar i magen, men snart skall bubblan spräckas och jag kan få ventilera mig på allvar. Dessutom har jag vår Kanada-resa att se fram emot, jag ser resan som ett underbart break från all den hä hysterin som bubblar i min kropp!
Igår var jag och mamma inne i stan tillsammans med liten syster och kollade på ************** igen. Lika wonderbaum som i förrgår. Men jag vill ha den här hos mig nu! Klappa på, lukta på och bara få njuta. Men men, så bli det ju inte. Det finns liksom inte resurser för sådan lyx.

Jag försöker ha is i magen inför nästa vecka, jag önskar bara att det inte vore så himla mycket. Imorgon och i övermorgon har jag brevidgången på B3, det skall bli spännande men det är ju alltid lite nervöst att vara på nya ställen. På detta har vi alla mina 20 läkarbesök, mitt slutprov i etiken och dessutom skall Robin slussas in i en för honom helt ny branch. Så det är mycket att tänka på. För att ligga före i skolan skall hela dagen fyllas med studier, något annat ryms inte riktigt. Eller jo, jag skall diska diskberget som väntar på mig där nere, det måste väl räknas?

Inga kommentarer: