14 jan. 2010

Fredag morgon

Jäääsp.
Nu dag och en hel del att göra. Känner mig ganska stolt över mig själv nu, ligger i fas med skolan och skall imorgon sätta igång med sista veckans inlämning. Måste ligga för nästa vecka, jag har sjukt mycket grejer för mig nästa vecka. Eftersom min fina specialdesignade kalender (www.tryckmig.se) inte har kommit än så ligger det lappar över allt i hela huset, och dessutom blir jag tvungen att plottra ner bloggen med mina göromål stup i kvarten...

måndag - brevidgång på jobb
tisdag - brevidgång på jobb
onsdag - vårdcentralen kl 8:00
torsdag - tandis och borra kl 10:00
fredag - slutprov kl 9:00. SV kl 14:30 för läkarbesök.


Idag skall jag och Robin in till stan och möta upp syster. Vi skall kolla på ************ och faktiskt sedan gå på bio. Vi har sådana där gratisbiljetter som går ut om ett par dagar, så det blev till att boka Avatar 3D i sists sekunden. Robin är nog glad, han har velat se den så länge och nu har jag motvilligt sagt att jag kan följa med. Förmodligen kommer jag väl tycka den är jättebra, men jag och min gamla rygg gillar inte filmer som är 3 timmar långa. Blä.

Så. Vad tror ni att jag skall göra idag? ;)


Inga kommentarer: