25 jan. 2010

Hårdilemman

Sitter och funderar strakt på att göra något med håret. Jag har inte färgat håret eller lagt slingor på flera år, alltså är det min naturliga hårfärg jag har nu. Eftersom jag funderar på att lägga blonda slingor till sommaren så är det kanske bäst att hålla sig till en ljus nyans. Men just nu är det bara föör tråkigt..

Letade fram lite bilder på mig själv med olika hårfärger (och eftersom jag som sagt inte exprimenterat på flera år så får ni stå ut med hur jag ser ut, haha) och jag har trots allt haft lite olika. Ibland inbillar jag mig att jag alltid sett likadan ut i håret, men upperbarligen har jag ju inte det. Här är några exempel på där jag är mörkbrun, blond med lugg, näst intill svart och rödhårig (!). Jag passade i rött, hade jag vågat och inte varit så mesig hade jag lätt färgat det rött igen. :)


Inga kommentarer: