22 jan. 2010

Lightlunch och mys


Hemma från provet igen, det gick jättebra :) För första gången sedan jag började plugga igen så var jag INTE nervös inför ett prov, kändes mycket konstigt. Satt och hängde i bilen och höll på att somna när jag var framme, haha. Robin fick sparka ur mig ur bilen.

Efter provet var vi hemma hos mamma en sväng och hjälpte henne medicinera katten som är sjuk, och sedan blev det lunch hemma. Jag och Robin håller oss till smalmat och diet (diet för hans del i alla fall), men min,lunch blev inte särskilt mager ändå. Avokado med liite kräftröra, spenat, tomater och lite kyckling. Den delikata måltiden avslutades med ett ägg ;)
Nu skall vi in till stan, jag skall på läkarbesök till SV och sedan blir det fredagsmys i soffan för hela slanten. Längtar...

xxx luutra

Inga kommentarer: