20 feb. 2011

A fight with myself.

Godmorgon på er!

Idag är det söndag och jag är fortfarande härligt ledig. Morgonen har spenderats i sängen med god frukost, varm katt och massa filtar och täcken. Och Robin förstås!
Nu sitter jag vid datorn och tittar ut på det fina (men ack så kalla) vädret. Om ett par timmar skall jag börja ta mig in till stan för att träffa Sara som jag inte sett på flera år. Det skall bli jätteskoj att se henns igen, vi har mycket att ta igen.

Förutom fika måste jag redan idag börja jaga lite avhandlingar till nästa delkurs som börjar på måndag. Kursen heter "Fält och inriktning" och vi skall läsa två avhandlingar under dessa veckorna. Jag har redan kikat i listan och hittat 4 riktigt intressanta att välja mellan. Spännande!

Nu skall jag försöka hitta något att ha på mig och börja tämja mitt fågelbo. Måste verkligen beställa tid för klippning och lite slingor snart!


Jag och Sara i Kullaviks hamn, förmodligen 14 och 15 år gamla.

Inga kommentarer: