28 feb. 2011

Go nuts.

Jag har en nöt som måste knäckas inom den närmaste tiden. Jag går och funderar och funderar och vet inte riktigt hur jag skall lösa det hela. Eller lösa och lösa, jag vet helt enkelt inte hur jag skall göra.
Visst är detta det svåraste som finns? När hjärnan säger en sak och hjärtat säger en annan? Visst ältar jag det fram och tillbaka med vänner och R såklart, men ingen annan än jag kan bestämma mig.

Annars så rullar dagen på här hemma. jag har dammsugit hela huset, jag håller på och tvättar och jag har diskat. Matplaneringen är gjord och om en stund skall jag ta mig in till Kungsbacka ändå. Det får väl bli så, så hinner jag plugga och så kan jag möta upp Robin sent ikväll för att handla maten. Stackaren åkte på tre 8-22.00 pass både måndag, tisdag och onsdag, så jag får väl hjälpa till och handla och ta hand om det jordiska medan han drar in pengar. Mycket ansvarsfullt av mig, tycker jag.

Inga kommentarer: