14 feb. 2011

Shutter.

(Igår var vi inne i stan, tillsammans för en gång skull. Jag saknar ofta det. Jag är inne i stan och drar varje dag, men det är sällan jag får sällskap av R. Igår hann vi med både Stadsmuséet, bio och resturang.)

Bion, Winter's bone hade jag sett fram emot länge. Den var bra, men inte lika bra som jag hade hoppats på. Kulturskildringen var fantastisk, men handlingen förlorade på vackra bilder och ett mål att göra "ny" film. Hände inte så mycket och historien försvann. Sevärd, men i efterhand så hade jag nog inte gått och sett den på bio utan laddat ner.

Annars hade vi en bra dag. Fint väder, men kallt. Samma som idag.



Bilden längst ner var ett lyckat "misstag", jag måste ha kommit åt att ta när jag hållt mobilen i handen. Fint med spårvagnsspåen, tyckte jag själv!

Inga kommentarer: