24 feb. 2011

Skröckskönt på bibblan.

Torsdag och veckan bara springer i väg. Igår blev det inte riktigt den där härliga produktiva dagen som jag hoppades att det skulle bli. Visserligen fick jag gjort en hel del men jag var sur som sjutton hela dagen. Allt verkade gå fel! Men jag kom iväg och klippte mig, så ni har jag fint friskt hår i en nyans ljusare! Till våren tror jag att jag lägger lite ljusa slingor själv för att ljusa upp det ytterligare.

Eftermiddag nu och jag sitter och läser på Pedagogen. Avhandlingen jag håller på med handlar om skräckfilm och varför vissa människor älskar att se dem (och bli skrämda). Ganska spännande faktiskt! Vi skall ha redovisning på den den 8:e mars, så jag har en hel del att läsa just nu. Som vanligt. Bara att fortsätta, hörs när jag är hemma senare!

Inga kommentarer: