14 feb. 2011

Katt med blommor.

Pyttipanna. Mycket pyttipanna. Illamående. Mycket illamående.

Upp och ner. Det är måndagkväll och jag mår som sagt illa, fast om vi skall vara helt ärliga så har det fler orsaker än ett på tok för stor intag av pyttipanna. Tentan på fredag ligger framför mig just nu som ett stort orosmoln - fy sjutton vad osäker jag känner mig... Ugha!

I övrigt så är allt bra (förrutom att den där tentan för tillfället råkar vara allt). Imorgon så har jag först ett möte på morgonen och sedan en lunch med min gamla grundskolelärare. Skall bli skoj att träffa henne igen, vi hade en nära kontakt men har inte hörts på flera år. Det sista jag hörde från mamma var att hon hade blivit rektor på en grundskola inne i stan.

Efter det blir det plugga plugga plugga plugga. Dels för att döva det fruktansvärda dåliga samvetet och dels för att försöka öka på chanserna att klara skiten på fredag. Suck. Jag kanske skulle gått den där kursen i hur man hanterade tenta-ånegst ändå. Inte skrattat sådär rått åt den, i alla fall.

Inga kommentarer: