20 maj 2011

Ångest (och dålig luft) på pedagogiska biblioteket

Paff. Där gick luften ur. (Eller skall vi vara ärliga så gick den ur för flera timmar sedan...)

Just nu sitter jag på pedagogiska biblioteket. (Var annars?) Ida har precis pallrat sig hemåt och jag blir kvar en stund till. Jag skall fortsätta fila på sammanfattning och avslutande diskussion innan jag beger mig till Järntorget där jag skall möta upp James för en öl innan jag drar mig hemåt. Det har varit en lång dag; eller nej; det har varit en lång vecka. Jag kan knappt föreställa mig hur det här arbetet med uppsatsen hade sett ut om jag hade skrivit själv och vi inte hade varit två om ångesten. (Det hade inte gått...)

Bloggen har blivit lite lidande de senaste två veckorna på grund av det här med uppsatsen. Skall försöka bättra mig lite med lite fler och framför allt roligare inlägg. Jag måste tillägga att det är lite knepigt att statestiken har gått upp den senaste veckan. Hrm.

Nu blir det till att fortsätta. Jag har ett stycke kvar att skriva innan jag kan gå och dessutom finns det en slatt kvar i min cola-flaska. Pepp! Ha en bra kväll, vad ni än hittar på!

Inga kommentarer: