21 maj 2011

SoHo by night. (Här hjälper varken böner eller klagosånger)

Efter en kort kväll ute är det nu dags att dra igång med dagen. På agendan; diska, laga bakisfrulle till R som skall lägga i båt med far, plugga, städa och åka ärenden ikväll. Exciting. Haha. Det där förstod inte en kotte. Det bara blev så.

Vi hade trevligt igår i alla fall! Det blev ett par glas Cava på Soho, lite icehockey (där syrran brädade mig men jag i min tur fick bräda en annan som var mycket bättre), och sedan åt jag världshistoriens godaste Quater pound cheese, och sedan blev jag pillad i magen av en främmande tjej som tydligen tyckte jag att jag hade en söt mage. Så vart det med det!

Nu är det fullt upp i alla fall. Eftersom kameraproblemet kvarstår så ber jag om ursäkt för få och kassa bilder, men det är som det är. Här är mina kandidater:



Inga kommentarer: