24 maj 2011

Kläder och cyklar.


Världhistoriens sämsta bild, jag måste verkligen fixa det här med dörren intill garderoben och resa bort all skit i rummet så jag får en vita bakgrund. Men tills dess så kör vi såhär och picnik'ar.

Det blev i alla fall svarta byxor från New Yorker, fin midnattsblå blus från Gina Tricot, svarta pumps från Din sko och skärp (ett av mina favvon och gammal följeslagare) från H&M. Smycken köpta på nätet och i Danmark. Haha, det sa mycket.

Nu börjar klockan ticka på ordentligt och jag har lite brottom. Först uppe till Etnologen och Vera Sandbergs allé för handledaren och sedan ner till grönsakstorget, lovat att ta med mig en flaska rött till maten ikväll. Ikväll skall jag och Robin se på film, laga mat och bara vara med varandra. Det var länge sedan!

Dags att trampa iväg! Magen är hungrig men äsh, jag får äta när jag kommer hem ikväll! En en bra dag alla.

Inga kommentarer: