26 maj 2011

Så besvarar vi ert samtal så fort vi kan. Inte.

Jag är verkligen helt död just nu. Idag har jag lyckats storstäda, haft Ida här på plugg och betalat alla räkningar. Just nu sitter jag i telefonkö med hotels.com och svär över att det förmodligen inte finns mer än en enda nisse som kan svara i deras kundtjänst. Fasen, nu har jag suttit här i en helvtimma och jag kan komma på tusen andra saker att göra.

Nåväl. Idag har vi som sagt pluggat. Imorgon lämnar vi in för näst sista gången, och nu vill inte jag prata mer om det. Ush. Jag hatar allt som har med uppsatsskrivande just nu. (Och hotels.com)
När detta är färdigt skall jag slänga mig på soffan och bara glömma världen där utanför. Natt på er.

1 kommentar:

Melina Hägglund sa...

Hej Julia,

Jag heter Melina och jobbar för Hotels.com, vi såg ditt inlägg och ville se om allt löst sig eller om det finns något vi kan hjälpa till med? Vi ber också om ursäkt för den långa väntetiden!

Skulle det finns något vi kan hjälpa till med går det bra att skicka ett email till hotels@wearesocial.net så ska vi se till att lösa det.

Med vänliga hälsningar,

Melina