19 maj 2011

Nore Nelly.

Ny dag med nytt ryggont. Lyckat. Det här börjar snart låta som en sådan dör blogg som gamla långtidssjukskrivna tanter startar för att "berätta om sitt öde". Det får vi inte låta hända.
Det är fint väder i alla fall och jag har fina kläder. Det blev en kort mörkning tröja med fall matchat till mina svarta haremsbyxor och svarta ballerina. Svart skinnpaj till det. (toppat med ryggskott) Jag lägger upp någon bild senare. Varför nu någon skulle bry om vad jag har på mig. Pffjutt.

Idag blir det en lång dag känns det som. Lång. Vi skall försöka bli helt färdiga med brödtexten så vi kan pusta ut och ta varsinn ledig dag. Då skall jag jobba. Ja. Vad. Roligt. Jätte.

Nej, jag skall sluta klaga. När jag kommer in så skall vi starta dagen med en kaffe i solen. Mysigt. Ha en bra dag!

Inga kommentarer: