10 maj 2011

Best regards.

Gud vilken lång dag det har varit. Jag har suttit och transkriberat intervjuer halva dagen, och har dessutom hunnit med både tvätt och stryka. Oj, vad stressad jag känner mig inför morgondagen. Upp tidigt, stan, möte, plugga, Kungsbacka för pass och växla pengar, handla kattmat, städa och packa. Och läsa, läsa, läsa! Suck!

Nu har jag och Robin i alla fall ätit lite middag. Det blev Paolo Robertos goda tomatpasta med sardeller, oliver och kapris, mycket gott såklart! Det blir så det går att ta med som matlåda imorgon. Bra.
Jag har också hunnit slänga iväg ett mail till hotellet vi skall bo på, jag ville veta lite om när man kunde checka in som tidigaste och om man kunde låna strykjärn. Viktiga saker.

Nu är i alla fall den här dagen slut. Jag skall försöka komma i säng tidigt för att också kommer upp tidigt. Hinner jag så transkriberar jag en intervju innan jag skall åka in till stan med mamma som lovade att ge mig skjuts. Hoppas mötet går bra imorgon, det är huvudsaken just nu! Sov gott!

Inga kommentarer: