8 maj 2011

Riv ut sidan.

Ouf, massor kvar att skriva ikväll innan det kan bli tal om sängen. Så går det när man inte fokuserar på rätt saker under helgen!

Det har varit en lång och "blandad" helg. Igår åkte vi hem till mamma och pappa för namngivningskalas, och efter det så cyklade vi ner till Blomstermåla. Jag var dock inte hundra så vi stannade bara en stund och delade på en grillad macka innan vi cyklade hemåt - med en kebab på vägen. Efter kebaben på soffan så blev det bättre, såklart! Vi tittade en stund på filmen Julie&Julia (min favorit) innan jag somnade på soffan. Idag har vi pysslat med lite allt möjligt. Vi har varit och handlat, lagat mat, städat och jag har hunnit plugga. Och ja, vi har ju hunnit planera inför Berlin en del också! Mer om det senare!

Nu skall jag fortsätta plugga i ett par timmar, klockan 9 har jag lovat mig att få slänga in handduken för lite tv-tittande. Välbehövt!

Inga kommentarer: