17 maj 2011

Frost.

Oj vilket dygn det har varit, och oj vad dåligt det har varit med bloggandet sedan Berlin. Några Berlin-bilder ligger längre ner. More to come.
Nu sitter jag i alla fall på bussen på väg hem från föreläsning och intervju inne i stan. Igår satt jag och Ida och skrev hela dagen på pedagogiska biblioteket, och efter det mötte jag upp syster för en sväng på Vasastan. Det blev inte sent men jag sov hos Sophia inne i stan ändå, var för trött för att åka hem. Ett par knäckebröd med ost och leverpastej och sedan slocknade jag på soffan. Upp tidigt och iväg till etnologen i rusket. Uss!

Dagen är inte slut än vad det gäller plugg, men jag är så himla trött så jag måste få vila ett par timmar innan jag sätter igång och skriver. Gud så skönt det skall bli. Hörs ikväll med roligare uppdateringar.

Inga kommentarer: