24 okt. 2012

Here comes the dreams!

Stress, stress, lite mer stress och så lite dåligt samvete på det. Stan idag för att göra färdigt allt för imorgon (två muntliga presentationer inför massor av människor = hjärtinfarkt för min del), och vi har bara grupprum bokat för två timmar. Nu gäller det är göra de två timmarna riktigt produktiva. Klockan är bara kvart i 7 men min tredje kopp kaffe är redan på väg ner i kannan från maskinen. Jag gör det i smyg, Robin tycker att jag dricker för mycket kaffe. Jag vet att han har rätt.

Skit samma. För att göra den här dagen riktigt bra så börjar vi att stolpa saker vi är glada för. Med vi så menar jag såklart mig själv.

1. Det är torsdag och det innebär att det bara är en dag kvar till helg.
2. Imorgon är det typ sista dagen på sociologin. (Hemtentan räknas inte riktigt.)
3. Jag hämtade ut min salstenta igår som jag fick VG på.
4. LÖNING!
5. Det är snart jul. Om ett tag i alla fall.

Så. Det var det. Annars är det mest elände i världen. Puss!



Inga kommentarer: