11 okt. 2012

Kvinnor, män, kärlek och magar.

Min fina Robinson är snart hemma från den här jouren, den här gången har det varit otroligt mycket utryckningar, jag tror faktiskt bara han har fått sova två hela nätter de senaste sju dagarna. Han är så himla duktigt som jobbar och står i för att vi skall tjäna lite extrapengar att lägga undan till en lägenhet, jag är himla stolt över min Robin.



Och vad gör då en kvinna som är stolt och glad? Jo, hon ger honom såklart mat, eftersom alla kvinnor vet att vägen till männens (och mitt) hjärta går genom magen. Därför blir det ikväll som avslutning till min chili härliga chokladfondanter med morötter och olivolja. Robin älskar choklad, så det här blir nog bra. Eftersom jag egentligen hatar att baka (om vi skall vara sanningsenliga) så vägrar jag alltid att baka efter recept, så vi får se hur det här blir. Jag minns ungefär mina mått, som blir det bra slänger jag upp receptet här senare.



Inga kommentarer: