21 okt. 2012

Iväg för plugg.

Då så. Nu har jag lyckats släpa mig upp ur sängen, tagit hand om diskberget och börjat strukturera för dagen. Det är sista föreläsningen på sociologin idag och jag har planerat för skolk (woho!) och skall istället åka in till stan och Pedagogen och läsa inför forskarinterjuvn på onsdag. Imorgon är det seminarium #8 och sedan är det bara slutspurten som gäller. Avslutande presentationsseminarium och hemtenta. Jag börjar se ljuset i tunneln nu.

Dagen var väldigt trevlig igår, lite bilder finns här nedanför. Jag och Robin stupade i säng vid 9, vi var helt slut. Fulla av mat och hemsläpandes på massor av fina presenter. Jag tänkte lägga upp lite bilder här sedan, men först måste jag sortera bland kokböckerna och göra fint på mina kökshyllor. Många fina titlar att visa upp!


Inga kommentarer: