9 okt. 2012

Sexteen Tones.

Wiie, morn morn! Strålande humör, så pass strålande att jag snart börjar bli misstänksam. Men vi rider på den här vågen så länge det går!

Idag är det onsdag (det här har jag ärvt av min mor, hon inleder alla sina röstmeddelanden med att informera vilken dag det är, så man inte skulle gå och undra över det) och på radion säger de att det skall bli fint väder. Jag har bra kläder på mig, håret ligger där det skall och jag skall snart in till stan. Kaffet droppar ner i köket och det är en bra låt i högtalarna. Känns fint. Jag skall vara busig idag och skippa min föreläsning till förmån för dels massa Peddan-plugg och dels finlunchen på BK med Laxsidan.

Stackar Robin har inte fått sova en hel natt den senaste veckan, i natt ringde jourtelefonen igen och han fick åka in till Volvo få läckor och larm och allt vad de kallar det. Inte blir det sovmorgon för det, mobilen ringer som vanligt och säger till honom att gå upp halv sex. Men imorgon är jouren slut för den här gången och som plåster på såren har jag bokat bord på Bourbon St för oss två på fredagkväll. Jag gjorde ett riktigt klipp och köpte en deal för 40 kronor som ger oss 50% på notan. Kolla på Let's deal, kanske finns erbjudandet kvar om ni är intresserade?

Nu blir det till att packa väskan och dricka kaffet innan jag cyklar till bussen. Här kommer en fullständigt osammanhängande serie bilder. Ha det bra så hörs vi ikväll!


Inga kommentarer: