23 okt. 2012

Jag och min huvudvärk.

Nu är det sista seminariet avklarat (bara avslutande presentationsseminarium kvar på fredag) och jag är hemma från stan igen. Jag satt på Pedagogen en stund efter, men blev färdig tidigt och drog mig hemåt med en våldsam huvudvärk. På Linnéplatsen hoppade en skolklass 8-10 åringar på var av typ alla verkade ha minst dubbla bokstavsdiagnoser och deras lärare lida av något förslappningssyndrom. Uäk. Tur att jag hade stoppat in näsan på 7-eleven tidigare och handlat med mig en fralla morotsbröd, så jag hade något att fokusera tankeverksamheten på under den fruktansvärda bussresan hem. Nu har jag proppat i mig två goda mackor och är redo för en kopp té. Jag tänker våga vägra plugga och istället slänga mig på soffan och kolla på A place in the sun tills Robin kommer och hämtar mig för lite gympa. Höres.



Inga kommentarer: