17 okt. 2012

Let's deal!

När jag och Robin var på Bourbon St. här om dagen så använde vi oss för första gången av Let's deal!, ett företag som säljer dealar' på nätet. Vår deal kostade 40 kronor och gav oss 50% på matnotan, ett riktigt bra erbjudande tycker jag. Nu var ju själva restaurangbesöker si sådär tyvärr, men skam den som ger sig. Chiliälskande jag fick idag ett erbjudande om en till deal till den nyöppnade restaurangen Chilli på Olivedalsgatan och jag blev ju såklart jätteglad för att chiliutvecklingen i stada' verkar gå åt rätt håll. Nu har vi alltså repat nytt mod sedan Bourbon St och satsar alla våra kort på det nya haket Chilli. Ida gjorde även hon slag i saken och köpte en deal, så nu har vi en planerad dubbeldejt med våra respektive någon gång fram över.

Jag kan varmt rekommendera Let's deal efter min lilla erfarenhet, allt känns tryggt och säkert, och framför allt har de bra erbjudanden såklart. Betalar gör man som vanligt när man köper något på nätet, med kort och sedan kommer en kod på dealen till mejlen och telefonen som bara är att läsa upp när man skall inkassera sitt erbjudande. Snabbt och enkelt!


2 kommentarer:

Seka1986 sa...

Spännande :) Berätta gärna mer om besöket då jag också är chilifantast..

Luutra sa...

Det kommer en recension här snart, håll utkik! :)