19 mars 2011

Datorer och vårfix.

Och nu så var redovisningen inskickad! Bara att ta i tu med "allt det andra". Skoj!
Idag skall jag...

* Städa köket och försöka få lite vårfint.
* Köpa vårlökar och sätta i kruka, ta in björkris.
* Läsa klart en bok och sammanfatta.
* Lämna bok till James.

Tiden bara springer iväg och det känna aldrig som om dygnet har tillräckligt många timmar. Huset förfaller (känns det som) och vi har egentligen tusen saker att göra här hemma, men samtidigt ropar böckerna på mig och jag får dåligt samvete när jag inte pluggar. Eller jobbar, för den delen. Idag skall jag försöka göra den här dagen till en produktiv dag. Jag tror jag börjar med huset...

Förresten så är jag så trött på min dator att jag håller på att dö. Här om dagen kraschade allt, och jag blev tvungen att panikköpa virusprogram och försöka reparera. Nu är alla virus borta, men det är fortfarande något skumt med manicken... Internet hänger sig och program stängs ner stup i kvarten. Dags för en formatering, antar jag.

Inga kommentarer: