14 mars 2011

This envelope.

160 nya besökare. 160 nya besökare som kikar på mig, mitt liv och vad jag har att säga om tillvaron. Är det nu man skall säga något smart? Något helt outstanding intelligent och kvickt? Oj, vilken press det blev nu. Jag kan stå på händer? Vill ni se det? (Det kan jag inte.)
Kanske borde jag lägga upp lite lättklädda bilder, eller fota någon dyr handväska (som jag inte har)? Eller bara vara precis som vanligt. Precis så hysterisk, konstig, finurlig och svårförsråerlig som bara jag kan vara. En kattälskande, Johnny Cash-fanatiker som lever för matlagning och härliga stunder med resor, vänner och fest. Med en konstig fäbless för uttrar, ett djur som jag för övrigt älskar att jämföra mig själv med, av någon mysko anledning.
Vi kör på det istället. Här är jag! Knäppa, halvlustiga och flasmiga Julia som gör mycket men sällan rätt, som tappar, snubblar och gör bort sig. Men som är glad ändå. Här är jag!


Inga kommentarer: