28 mars 2011

Jag saknar Grekland!

Jag och Robin tittar på resor och planerar inför sommaren. 1 vecka i underbara Grekland blir det innan terminstart - härligt! Men vart? Vi bestämmer oss inte ännu, men det lutar åt att vi kommer åka med Airtours som förra gången, billiga och hur smidiga som helst!

Har man inte varit i Grekland så vet man inte vad man har missat. Små badvikar med fantastiskt vatten, underbar mat och syltigt rött vin i skuggan. Bästa med Grekland är de många möjligheterna, det finns fortfarande små pytteöar att upptäcka utan en turist i sikte! Innan vi bestämde oss för Airtuors så kikade vi på Apollos utbud, och hittade öar jag aldrig hört talas om! Det är fina grejer det!

Robin som bara tidigare hade varit i Spanien blev förälskad i Grekland. Jag minns när han tittade ner på vattnet från flygplanet och förvånat sa till mig; Är vattnet så blått på riktigt?! Jag trodde bilderna du visat mig var photoshoppade! Japp, så blått är det. Och precis så underbart är Grekland.








Inga kommentarer: