9 mars 2011

Kvällssvammel i kebabångan.

Jaha. Hur gick dagen då? Jo, jag pluggade. Jag strök tvätten. Typ hälften av båda. Typ inte så bra, men typ ändå. Jag lagade lunch. Jag blev hungrig igen. Jag åt en halv kebabrulle. Jag hatar kebab. Jag älskar kebab. Jag är svag. Hade jag varit på smällen så hade jag kommit undan med att det var ett "craving", men nu är jag inte det så jag står totalt utan förklaring till min nyfunna kärlek till kebabrullar (utan peperoni, med extra tomat och med stark sås). Jag och det här nyfunna kärleken borde göra upp med varandra, men nu råkar det vara så att jag den senaste månaden gått ner 1,5 kilo. Vilket förmodligen beror på min kebab-diet. So. Ingen förändring i matschemat än så länge med andra ord.

Imorgon skall jag in till stan tidigt för en föreläsning. Efter det blir det pedagogen för att läsa, läsa, läsa. På fredag; farbror doktorn. Jag är inte "väl".
Natti natti, ni smådjur.

Inga kommentarer: