19 mars 2011

En liten viskning i mörkret.

Jag passar på att smita in här och säga hej innan jag sätter igång med dagens göromål. Klockan är kvart över 8 på lördagsmorgonen och jag har ganska nyligen vaknat. Till och med katten tyckte det var way to tidigt, och tittade bara långt efter mig när jag reste mig ur sängen. ("Vi skulle ju ha sovmorgon idag!", ropade hon argt när jag försiktigt stängde dörren. Sant!) Jag är fortfarande inte färdig med min redovisning, igår kom jobb i mellan och när jag kom hem vi 6-tiden så jag var så trött att jag bara inte förmådde mig att sätta mig ner. Istället blev det en kall öl och lite matlagning med Robin. Vi åt vår pastafavorit; Stark spansk korv, röd chili och paprika, saffran, penne, musslor och massor av permesan. Sjukt gott. Det bästa är att det finns kvar till lunch idag ^^

Till middag ikväll blir det nytt recept, det blir kyckling med grillad citron och rosmarinsås. Gott! Slänger upp bild och recept senare.
Annars skall dagen bara ägnas åt plugg, jag skall bli färdig med den sista delen av analysen här på morgonen och sedan sätta mig med en bok som jag inte kommit igång med än. Härliga helg! Suck.

Inga kommentarer: