31 mars 2011

From a small one.

Fredagmorgon och jag sitter hemma. Jag har inte sovit en blund i natt så det är tveksamt om jag orkar släpa mig till föreläsningen idag. Det blir till att sitta hemma själv istället och fortsätta pyssla med frågelistan och läsa det som skall vara klart den här veckan. Vilket ä'r en hel del, faktiskt...

Robin är hemma han också, han skall inte iväg förrän vid 12-tiden idag. Han ligger i sängen och kurerar sig, det ligger papperstussar precis över allt... Så går det när man är sjuk.
I positivt-spalten finner vi i alla fall att tvättstugan blir färdigt i helgen. Äntligen. Jag är lite trött på högar med handdukar, sopsäckar med kläder och tvättkorgar som står över allt i huset. Det blev fina grejer på IKEA sist så det skall bli kul att få upp allting. Idag kommer vår fina torktumlare från Borsh också!

Nu är jag hungrig, innan dagen sätter igång så skall vi ta lite frulle i sängen. En kopp starkt kaffe och grekisk yoghurt med honung, får det bli. Åhh, vad jag längtar till Grekland!

Inga kommentarer: