17 mars 2011

Puuh!

Stressigt som fasen nu på morgonen, och jag blev helt kall i kroppen när jag helt plötsligt på bussen kom på: "Fan. Min mobil.." Var helt övertygad att jag glömt den hemma, och idag är SISTA dagen jag skulle klara mig utan mobilen. Möta upp kompis som ännu inte är spikat, hämta ut bok med nummer i mobilen, bussar, klockan, kolla kontot.. Åh! Hela dagen förstördes och jag funderade seriöst ett tag på att åka hem. Kom till Vera Sandbergs allé, och pling sa det i väskan! Ida var sjuk och jag hade inte glömt mobilen! Tänk att en sådan sak kan förstöra/göra hela dagen. Nu är jag på gott humör igen och redo för föreläsning, pedagogen och det sista på avhandlingen, hämta ut bok och träffa Sara! Det blir nog en bra dag, helt plötsligt! Ha det bra idag, alla fina!

Inga kommentarer: