30 mars 2011

Kortis.

Godmorgon! Stressad, stressad, stressad. På en halvtimma måste jag nu försöka få i mig lite frukost, packa min väska och sminka mig. Snart går min buss och innan föreläsningen smiter jag förbi Stadsbiblioteket för att hämta upp en bok som jag beställt. Känner att jag verkligen ligger efter på den fronten...

Morgonen har tillbringats med lite bloggpyssel och stuider. Jag har lyckats renskriva hälften av min observation som skall in i eftermiddag, så nu är det bara hälften kvar. Puh! Vad gillas min nya header förresten? Själv är jag nöjd, det är kul att pyssla med sådant. Roligare än att renskriva etnologiska observationer, i alla fall... ^^

Nej, nu måste jag äta. Ha en fin dag i solen allihopa, det skall jag ha! Idag åkte jeansshortsen på (visserligen med stickad kofta, vinterstövlar och tjocka strumpbyxor till), snart är det vår igen!

Inga kommentarer: