13 mars 2011

The last way.

Sunday. Söndag. Sömndag.

Stryka. Duscha. Laga frikadeller för matlådor. Middag hos mamma. Det låter väl som en bra söndag? Dessutom skall jag försöka få satt mig och läsa två engelska texter, jag skjuter på det in i det längsta... Mmm. Planen var väl egentligen att åka in och sätta mig på KTB, men nja. Det är ju trots allt helg. (Jag är expert på att komma på ursäkter som kan döva mitt egena dåliga samvete.)

Nästa vecka så skall jag börja läsa på den andra avhandlingen som handlar om aristokratkvinnor under 1800-talet, skall bli grym intressant. Boken har redan legat här hemma ett tag och jag har hunnit kika på den lite grann. När den är färdigläst så blir det seminarium och redovisning av läsningen.

Nästa vecka ja. Har egentligen inte så jättemycket planerat, jag skall träffa Katinka (prästen) på tisdag för att lägga sista handen vid dopet. Måste sätta mig och kolla på lite musikval idag. Jag skall dessutom försöka hinna sola ett par gånger och promenera en del. Såg på nyheterna att våren skall komma i veckan, med 10 grader och sol. Äntligen!

Nu hoppar jag in i duschen, kokar mig lite té och sätter mig med texterna. Hörs senare.

Inga kommentarer: