13 mars 2011

Takanaka.

Gäsp. Gråmulet inne. Jag sitter insvept i en filt framför datorn med en kopp Earl Gray och försöker inse faktum, det är måndagmorgon och jag är tvungen att vakna. Igår gjorde vi missen att ligga uppe och titta på film, men åh vad bra den var. Se den, jag slänger in en trailer här inne. Fantastiskt foto, rolig och udda dialog och snygg miljö. Där till en ovanlig handling och (för mig) oväntat slut). Super!



Måndag var det ja. Jag stirrar ut i den gråa mjölken där ute och konstaterar att läsa eneglska texter kan man göra likväl inne i soffan som någon annanstans där ute i smeten. Eller hur?
Men i eftermiddag har jag lovat R att ta mig i kragen och åka in och möta honom i Kungsbacka för att handlan mat. Det får bli dagens stora mission, om det nu inte blir något läkarbesök, det vill säga. Gud vad jag svamlar. Kanske bäst att återgå till framstupa sidoläge i en timma, tillsammans med katt och tekopp. Snark.


Inga kommentarer: