22 mars 2012

Elo.

Kaffe, Ramlösa, upprullade blåa brallor, solglasögon och ett jävlar anamma. Nu idag skall jag köra i 180 knyck och bli färdig med åtminstone den sista frågan, så jag kan lägga försvenskningstiden på hyllan en gång för alla. Morr. Jag hatar försvenskningstiden... Flummigt och abstrakt, ingen vet ju ändå hur folk egentligen tyckte och tänkte. Äsh. Snart är det över.

Strålande sol och gott humör i alla fall. Hittills har jag inget jobb inplanerat i helgen så jag skall ta det lugnt. Pyssla hemma, laga god mat och bara finnas till. Leka med katten, vattna blommor, läsa en bok. Det blir bra. (Nu mindes jag att det är löningshelg..........) Öh. Shoppa upp halva lönen och lägga resten av pengarna på tokdyra drinkar; det är vad jag skall göra! (Haha, nej då mamma...) Over n' out från Pedagogen.

Inga kommentarer: