6 mars 2012

Mitt i.


Fil, banan och bubbelvatten; ett bra sätt att börja veckans mitt-i-dag. Klockan är kvart över 7 och jag ligger sådär härligt i fas. Igår hade jag min föreläsning och hör och häpna, jag hann med min bok innan jag med andan i halsen sprang in på föreläsningen. Himla nöjd med det, nu hoppas jag att jag slipper allt vad designhistoria heter på ett bra tag.

Andra planer idag? Jovars. Läsa på Pedagogen, fika med mamma, läsa mera på Pedagogen, gå på föreläsning. Åka hem i den mörka kvällen och äta LCHF-paj. Spännande va'? Inte särskilt. Men imorgon though, skall jag till frissan och få ordning på den där inte alltför smickarande utväxten, och dessutom färga håret i en kallare, mer nordisk färg. Just nu känns det väldigt mycket "havre". Tänkte slänga in före- och efterbilder på spektaklet. Nu skall jag sätta på lite kaffe innan jag måste dra mig in mot stan. Ha det fint!




Inga kommentarer: