6 mars 2012

A long day.

Nu börjar jag så sakteliga komma igång här. Jag har någon timma kvar som jag kan fylla med läsning innan det är dags att promenera hem till farmor för ett litet möte med en biståndshandläggare. Det går säkert bra. Efter det skall jag in till stan, jag har lite bråttom till Humanisten och måste hinna läsa några kapitel innan min monsterföreläsning (det kallar jag alla föreläsningar som är längre än en och en halv timma, jag får svårt att koncentrera mig efter ett tag) som idag råkar vara Västsverige genom tiderna. Tur för mig att det är ett intressant tema, väckelserörelserna under 1800-talet. Synd för mig att jag inte hunnit läsa boken ännu. Men, tur för mig att jag har ananasbitar i väskan. Så är det, man får väga det goda mot det onda. Nu skall jag äta ägg och läsa designhistoria. Bye bye.



Inga kommentarer: