7 mars 2012

I follow.

Så var det torsdags morgon. Strålande sol, droppar från taken, krokus i gräsmattan och fågelkvitter... Eller inte. Jäkla skitväder, jag hade hoppats på att perioden med snöpulsade och blöta kängor var över nu. Suck. Jaja.

Idag är det frisören som står på agendan. Först skall jag sätta mig och läsa lite, måste bli klar med den här jäkla boken innan jag åker in till stan. Efter frisören blir det Pedagogen, Ida-pida lovade att kommer ner och dricka kaffe med mig. Mysigt, vi ses så sällan nu! Dessutom skall det bli spännande att höra om hennes planer för hösten, hon skall börja med sin magister i etnologi då. Själv har man ett helt år kvar innan jag kan börja fundera på sådant... Tiden segar sig fram verkligen.

Nu skall jag svepa kaffet och hoppa in i duschen, hörs senare!




Inga kommentarer: