6 mars 2012

LCHF-update

Vi fortsätter "kämpa" på här hemma med LCHF, men jag vet ju vad det stora felet vi gör är, och det är för tillfället alldeles för lite motion. Jag har gått ner ett par kilo men det verkar inte hända så mycket mer än så. Både jag och Robinson gillar raska promenader, men just nu har vi så himla svårt att få in det i schemat. Han denna där börjar ju sju ute på Torslanda, vilket innebär att vi får gå upp halv fem om vi skall hinna ut. Himla o-lockande, måste jag säga. MEN. Vi skall bättre oss. Och vi fortsätter med LCHF, om än inte slaviskt. Vi har ju unnat oss en del när vi varit ute, men det skall det bsake sig bli bättring på. Kanske borde jag införskaffa i det där gymkortet, så jag kan ställa mig på crosstrainern och flåsa några dagar i veckan... Nåväl. Veckans krubb kommer här!





Inga kommentarer: