28 mars 2012

Tjugotvå och femtionio.

Ligger i sängen, dumglor på TV och lyssnar på pipet från torktumlaren som meddelar för femtielfte gången att den är färdig. Jag har varit på min föreläsning och är riktigt nöjd, det var riktigt roligt idag. Skoj! Och glasen fick jag också med från stan!

Imorgon är det lite sovmorgon och långfrukost som gäller först, sedan är det Peddan och sist gymmet som står på agendan. Wiie till det sista... Inte... Jaja. Eftersom jag hävde in mig en portion falukorv, snabbmakaroner och ketchup till så får jag väl klättra upp på den där crosstrainern och plåga mig själv en stund. Jag tror verkligen inte det finns någon som hatar gymmet lika mycket som jag. Morr.

Åh, jag glömde nästan. Imorgon väntar jag viktigt samtal. Mycket viktigt. Stay tuned ;)

Inga kommentarer: