8 mars 2012

Hit tog jag mig på trötta ben.

61 unika besökare räknades det till ikväll; och sådant gillar vi ju! (Lita inte på räknaren där till höger, den stämmer inte for shit.) Att hälften av er varit här både en, två och tre gånger (och inte räknas som unika) tolkar jag bara som att ni har ett väldigt händelsefattigt liv. Men jag kan dock ha överseende. Jag är den typen av människa. Tjena.

Jag gillar er kompisar! (Just nu, säger vi ju i alla fall.) Visst gillar ni det här? Nästa veckan blir det mycket naket och snuskigt. Fylla och stringtrosor. Säg till alla era kompisar. (Blogger har inte alls hört av sig och velat sälja annonser.) Nope! Spread the call!

(Jag kan ju tillägga att jag en trött vintermorgon klickade in mig och upptäckte att jag under natten hade mer än 5000 unika besökare, som under dygnet steg till 60 000 unika besökare. Whhhot? Jag hade skrivit någon skit som tsunamin i Japan. Tror ni någon stannade kvar? Inte en käft.)


Inga kommentarer: