9 mars 2012

It's Never Too Late To Send Out All The Invitations To The Last Night Of (your Life)

Så var det lördag! Inte för att det betyder något, jag jobbar hela helgen och Robin den stackaren sitter även han på sitt jobb, han hade massor av grejer att göra så han åkte in redan vid 8-tiden imorse. Jaja. Jag jobbar kvällen idag, och en kort dag imorgon och slutar redan halv ett, så det är helt okej. Imorgon eftermiddag skall vi laga god middag och se till att ta det förbaskat lugnt innan den nya veckan drar igång. Film, hoppas jag.

Igår var det plugg och shopping som stod på agendan, hade aldrig någon större lust att blogga. Det blir så vissa dagar, då står det fullständigt still i huvudet. Andra dagar kan man knappt kommer hem från festen eftersom man vill sätta sig och redigera bilder... Nåväl, en sådan dag vara det inte igår.

Nu skall jag ta och slänga på mig lite kläder och äta frukost, om ett par timmar skall jag promenera hem till mamma och pappa och fira Amanda som fyller trettio idag. Stor dag!


Alright Ma'am (ma'am)
Calm down I know your son said he was In my house (my House)
He was the captain df the football team but I turned him out
he wasn't the first and he won't be the tast, to tone it down
This happens all the time


Inga kommentarer: