26 apr. 2010

And then she said:

Aj aja aj, jalva kna! Mitt kna har kommit in i en braka-med-mig-period, imorse fick Robin hjalpa mig att rata ut kna-skrallet i sangen :( Kanner mig som en gammal tant.

Mandag morgon har pa "min" sida av jordklotet. Till frukost har jag atit agg och Kalles kaviar, vilken lyx va?! A och L var pa IKEA igar och passade pa att kopa svensk choklad, kaviar, lingonsylt och svenskt kaffe. Robin ar valdigt glad over det dar med kaffet... :)

Vi vet inte riktigt vad som hander idag pa dagen, det kanns lite onodigt att packa eftersom vart flyg inte gar forren klockan 14.05 imorgon (hoppas vi...). Alex ar pa jobbet och vi vantar hem henne vid ett-tiden. Hon lovade att kolla efter en speciell filt till mig nere pa stan, sota Alex. En Kanada-filt sa att saga. Helt underbart mjuk.

Ikvall ar det Wendys och bowling inplanerat pa kvallen, kanns som ett schysst goodbye to Canada. Vardigt, helt enkelt. Jag skall ta massa bilder.! En ol ocksa, kanske?
Kottbullarna igar blev prima, de fick mig att langta hem lite mindre. Dock kanns det som om jag gick upp 5 kilo pa kuppen, nar vi kommer hem blir det strikt diet for bade mig och Robin. Smoothies och lopspar, inget annat!

/Luutra

ps) Alla ni sotnosar som ringer till mig och Robin, vi kan inte svara da det kostar skjortan men ring garna onsdag eller torsdag istallet!

Inga kommentarer: