17 apr. 2010

Kom along langstrumpa

Godmorgon! Sovmorgon idag, klockan ar 11 och jag ar harligt utvilad. Sov riktigt gott inatt och nu ar jag sugen pa en ny dag och nya saker att gora. Visserligen billiga saker som tar lang tid, kassan tryter lite och skall racka till pa mandag kvall da aker. Jag har lite angest over skolan och over jobb, jag hoppas att allt loser sig.
Jag och Robin skall gora oss i ordning for att smita ut i det lokala kvarteret, kanske blir det lite paj och kaffe pa Kaffa och Salsa. En dusch, rosa strumpbyxor och min sailortunika.
Lyssnar pa P3 reseskildringar och tittar ut pa gatan. Vi har extremt mycket ekorrar har, svarta och bruna som hoppar i granarna och over gatan. Stora trucks, torrt gras och 20 grader varmt. Tanker pa Curry och Dixie.. Na, ta sig i kragen och fa nagot gjort. Luutra

Inga kommentarer: