10 apr. 2010

Last day in the mountains, going to Nakiska

Min Iphone har bestamt sig for att vi bor permanent i Kanada och har numer bytt over sprak till engelska, for some reason.

STRALANDE SOL, en fantastisk vy och harligt sallskap uppe i bergen, kan det bli battre? Idag lamnar vi Banff Gate Resort och drar vidare till lyxiga Banff, tar in pa hotell och festar med amerikanerna. Whoot? ^^

Forst en dag i soliga Nakiska, har skall det bli aka av. Jag har atit brakfrukost med boiled eggs, fried potatos, chokladbrod, grillad majs, kaffe och litervis med apelsinjuice. Tror ni jag star mig? Formodligen.

"She's nothing like a girl you've ever seen before
Nothing you can compare to your neighbourhood hoe
I'm tryna find the words to describe this girl without being disrespectful"


Nu smiter vi fram stugan och jag kommer formodligen inte ha nagon uppkoppling forren imorgonkvall. So long, suckers.

Inga kommentarer: