21 apr. 2010

Murmlar och Jugo

Innan jag drar ivag pa kvallens skojsigheter tillsammans med Robin (A ar tyvarr sjuk, ligger i sangen och snorar och sager att hon skall do) sa slanger jag in en bild pa mina nya kompisar fran zoo't idag. Mycket stiligt gang, om jag far saga det sjalv. Efter att jag och Robin varit pa stan och med nod och nappe lyckats ta oss hem (Det var en incident dar i slutet, da jag rakade befinna mig utanfor bussen och Robin i den, mycket konstigt. Robin skrek och bussen tvarnitade och alla pa bussen pekade och viftade. Mycket markligt, jag skulle tydligen vara i bussen...) sa lag vi utanfor och solade oss tillsammans med en Jugo Juice, den nya sjalvskrivna favoriten.

Snart skall jag duscha och gara mig snygg. Jag velar mellan klanning och kjol, vi far se vad det slutar vid. Snyggt blir det sakert i alla fall. Kanske knatar jag ocksa ner till Shoppers drug mart och koper nagallacksborttagningsmedel, behovligt...

Imorgon skall jag satta igang och plugga tankte jag. Om jag sitter hela dagen blir jag sakert fardig och kan skicka in det dar j*vla arbetet och bli av med det. Det dar sa inte jag nyss.

Inga kommentarer: