3 apr. 2010

Glad påsk :)

Hade alldeles glömt av när jag vaknade här imorse, det är ju påskafton! Tur att söta Anna kom hit mitt i all packning och påminde mig ;) Har suttit ute i solen (gud vilket väder det är!), druckit kaffe som snälla Nils kom med, Robin den lilla ****** hade tagit det sista imorse och ätit chokladbollar och beskvier. Jag älskar att våren har kommit, och ännu bättre är det att den förhoppningsvis har kommit igång på riktigt när jag och R kommer hem den 18:e april. Vi missar trök-veckorna, helt enkelt.

Jag har kommit en bra bit med vår packning, men jag har fortfarande lite frågetecken kring Robins packning så han får fortsätta med sin väska när han kommer hem från jobbet. Nu skall jag cykla hem till mamma så jag kan åka bilen med S så jag kan köpa svenskt smågodis till min Alexandra. Canada - here we come!

I mitt köksfönster står den enda påskdekorationen för i år, en liten söt påsklilja som skvallarar om varmare tider. brevid (syns tyvärr inte på bilden) står en liten ledsen påskkanin i filt, världens sötaste och självklart fick den följa med mig hem från Iittala Outlet i förrgår. I love bunnies.

Luutra

Inga kommentarer: