22 maj 2010

As sure as the night is dark and the day is light


The ledgend of John Henry's hammer

Nu dag och massor att göra! (Steka och njuta av det fina vädret) Nu har jag på allvar blivit sugen på dagens första dopp. Kanske cykla ner till Kärleksgrottan och doppa sig? Där finns det i alla fall ingen återvändo, man måste dyka och det är svårare att ångra sig mitt upp i ett dyk.

Igår var jag och Robin och solade för att boosta, vi körde på en kvart. Robin blev knallbrun i ansiktet, på mig syntes det inte ett skit :) Härligt va? Vi kör igen om en vecka.
Apprå på det så ökar vi nu, så förmodligen skall det börja synas snart. Önsketänkande? Kanske. Nästa gång köper vi dyrare.

Nej, nu skall jag plocka in tvätten och släppa ut Busan, sedan slänger jag mig på cykeln och lägger mig och solar och pluggar på mammas altan. Kanske någon som vill bada, trots allt :)

Luutra

Inga kommentarer: